HEYYYY I DE FINA VÄDRET! :-D

Oj, jag trodde inte det var sant när jag läste att jag inte uppdaterat bloggen på en vecka! :-) hoho
Vart upptagen med plugg, plugg och plugg som vanligt! Gör inget annat längre, eller jo typ!
I lördags var jag, Per och Lenni hos Klas och Issa i Hylletofta på fest och de var väldans roligt :-D
Idag har jag kom jag hem vid sju från Vetlanda och imon ska jag till Carro hela eftermiddagen och onsdag körlektion x2! tror aldrig jag vart så upptagen i mitt liv som nu ;-)

jag är relativt långhårig igen, hähä :-)



Kommentarer
Carro

Sv; Hööörrruuu pudding, inte ska'ru uttala dig om detta inte! ;-) Snyggve!

2012-03-21 @ 23:26:44
URL: http://stjarnfallet.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0