5 April 2012, 1 år av kärlek ~

Gårdagen började väl inget vidare, eller jo självklart egentligen. Jag åkte till Per och så hade vi 240 häng och sen åt vi mat i väntan på tåget till Nässjö. Ja, de gick ju inget vidare. Konduktören påstod att vi inte fick åka med skolkorten även fast maskinen godkände det. Vi höll alltså på att bli avslängda i Bodafors om inte hon hade tagit vanligt bankkort. yey. Men sen var de bra, vi gick och kollade i Nässjö stad, satt vid ingsbergssjön och bara tog de lugnt, sen blev det en stor semla på elsies. Men sen då, hur skulle vi ta oss hem? vågade inte ta tåget igen så vi fick ta bussen, över eksjö till ekenässjön där som tur mamma var. Så vi fick åka med henne sista biten eftersom vi varken hade pengar eller busskort att stämpla mer med. haha ;-)
Så vi besökte igår först Sävsjö, Nässjö, Eksjö, Ekenäs, Vetlanda och Landsbro! Höglandet runt, ja varför inte liksom? avslutade resan i en varm buss och jag var åksjuk. fuck kollektiv trafiken :-D
Men i alla fall fick vi plåster på såren i form av att den katiga jävla konduktören skulle släppt på oss på tåget med skolkortet eftersom man får åka på alla lov utan jul och sommarlov!
Detta kommer ju bli en dag jag sent kommer glömma, men den var underbar för det. Jag fick ju umgås med den jag tycker om allra mest ♥




Kommentarer
Ida

Ååhhhh...!! Vilka fina kort Elin..!!

2012-04-09 @ 06:19:15
URL: http://idastrom.blogspot.com
Anna - Foto

Jättevackra bilder :)

2012-04-18 @ 16:36:12
URL: http://adoth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0