Karlskrona med ett gäng goa brudar! :-D


Helgen har innehållit timtals av fotboll! Underbart :-D som en ny kick innan seriepremiären som jag dock inte kan vara med på. Men för kommande säsong över huvudtaget, det har vart givande, mycket skratt och en skvätt tårar ;-) haha
Bilden är tagen från Lördagen när vi just förlorat mot Kallinge med 3-2, men va gör det, det var bland de roligaste matcher jag spelat. Ingen avbytare i princip, jag spelade på alla positioner utom mittmitt, jag lipade för jag slog i knät och skrattade samtidigt åt den dumma situationen :-D
Lyckad helg! Görs gärna ännu ett år till :-)
puss och hej



Kommentarer
Carro

Sv; Haha, men så fin du är : : Älskar dig också pyret! du är för bra! gullhöna! :) Puss! :* <3



Hahaha! Då får du hälsa tillbaka till min lilla favorit Perra! :D

2012-06-19 @ 00:01:27
URL: http://stjarnfallet.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0