Onsdag andra veckan ~

Hej! Ännu en dag har passerat och nu sitter vi på kvällskvisten igen och käkar lite kvällsmat! Idag har vi varit på ett gigantiskt köpcenter, aldrig varit med om liknande! Där gick vi i några timmar och kollade och så dagens höjdpunkt : Vi åt på BurgerKing, fy attans va gott det var efter all mindre god turkisk mat. ;-) På eftermiddagen var vi på intensivvårdsavelningen, vi gick igenom varje patient och deras åkomma sen fick vi sluta ock skönt var det tyckete vi alla skulle jag kunna säga. För vi har sett så mycket och tagit in så mycket så jag orkar inte ta in mer och sortera det. Vi har fått se så otroligt mycket och många bilder ser jag framför mig gång på gång! När vi slutat åkte vi till skolan och till de övriga resenärerna som håller på att bygga en liten uteplats. Alla var väl engagerade och bygget går framåt i snabb takt och det var roligt att se! :-D 
Köpcentret - fyra våningar! 
vi besökte också brandstationen en snabbis:-) 
Bygget :) 
Kvällsmat i hotellkorridoren, picknik :-D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0