Söndags ångest på måndagen ~

Började dagen idag med att springa en och en halv timme på Myresjö mosse! :-) uschajjajen det var jobbigt men värt det, annorlunda och givande träning. Något man borde prova på om träningsisperationen är dålig! :-D dock behöver man ju inte springa en och en halv timme för att de ska vara givande. Man kan ju ta en liten runda, själva grejjen att springa mitt i skogen ren och frisk luft och det är mjukt och skönt underlag slår att springa på hård asfalt eller vanlig grusväg.

Jag tänker avsluta dagen och lovet med att bara ligga i min säng och ha det gott och så hoppas jag alla andra slutar sin långledighet och sitt lov lika skönt som jag! :-)
puss och kram



såhär så det ungefär ut :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0