Good evning from Antakya

Idag var vi för första gången på skolan där vi ska ha våran praktik typ. När vi rullade in med bussen så tittade alla på oss som vi var djur i bur och även när vi var inne i skolan så glodde människorna på oss. Jag tyckte det var oerhört obehagligt, jag glodde ju inte på dom?! hahha ;-)

Sen provade jag kissa i ett hål i marken ?! Hur knäppt är inte det? En del av deras toaletter är liksom som ett handfat fast det sitter i golvet och man får sitta på huk och kissa hahaha. Det låter väl inte knasigt? :-D

Imorgon ska vi börja på sjukhuset, vi kanske får ta hand om skadade från Syrien konflikten ?! Helt sjukt ;O och vara med på en obduktion och mannen som har hand om det frågade om vi skulle kunna ge injektioner med medicin, ah det låter inte klokt får se hur det blir! :-D
Så här så vi ut idag när vi åkte till Universitetet och träffade rektorerna och jag kommer nog var med i en Turkisk tidning idag, hahah ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0