ingen söndags ångest idag inte ~

Tack och lov för en ledig dag till från skolan :-D
Igår var det fest i Jönköping, full fart :-)
Jag var på Elmia första gången, tyckte det sög först. Jag verkar vara
 lite folkskygg av mig! Visst visste jag att de skulle vara folk där inne
 men inte så mycket så att jag skulle stänga av hjärnkontoret.well well,
var inne senare på eftermiddagen med och då uppskattade till och med
jag bilarna. Sedan åkte vi runt och dunkade plåt och sjöng till de skrapande
bilhögtalarna på Pers 240. haha :-D Framåta kvällen så fick jag mig ett sms
av min fina vän Carro och hon och Ella var på väg till Jönköping eller ja, typ.
Men sedan så kom dom med och fick dunka 240 plåt och härja på mc donken.
Ja jävlar va kul det var! Får tacka alla som var med. :-D

Under pissepausen tog vi oss en sväng om :-)


jag Issa och Klas :-D

vröööölåket :-D

"Ja men hon Ella sa att jag skulle stänga av blixten" Bra där Perra :-D
Härjade på Donken här, dricka på var och varannan, konstiga ´hamburgare och trasiga glasögon! hahaha
Sådana här helger skulle man ha oftare :-)



Kommentarer
Matts

Skön blogg och riktigt fin header :)

2012-04-09 @ 02:02:57
URL: http://mattspointofview.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0