Om en vecka är väskan packad ~

Helgen har varit jobbig, min längtan hem har vuxit sig stark. Så helgen har varit tuff, men jag är tuff lika så kämpar på med allt vi gör. För idag åkte vi till havet men det var väl i det stora hela inte så mycket och ha på grund av att de var kallt och regnade haha. Slutar aldrig regna verkar det som, svensk sommar hallelujah. Först besökte vi en tunnel som var till för att föra bort slam från hamnen. Vi åkte upp i bergen, långt upp och jag var livrädd för bussen körde längs en slingrig väg och jag hade en känsla av att vi skulle välta ut i stupet men här sitter jag med datan i famnen. Vi skulle upp till en lärarinna och hennes mans sommarhus. En vackert belägen trästuga med ett zoo på trädgården, hahaha alltså helt sjukt! Jag trodde knappt de var sant! De var en av de rikaste i Antakya för hennes man var arkitekt. Ja man tror ju inte det är sant men det var det och vi hade en riktigt trevlig stund. :-) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0