all I swear to you i be there for you ~

Hej mina kära läsare! Jag lever ett stressigt liv just nu, som blandas med körkorts plugg, skolplugg, körlektioner, träningar, matcher, pojkvän, vänner, huvudvärk, och en massa omställningar i mitt liv. Den största av de alla är väl att jag och en gammal vän insåg att även efter massor av jobbigheter så behöver vi varandra. Jag känner att ibland behöver man tid till att mogna lite, smälta saker och börja om. Men som det känns nu känns det otroligt bra för jag har ingen anledning att gå runt och vara arg på något som varit, jag är glad att alla kan få en andra chans och att man kan be om ursäkt och gå vidare.
Just nu har jag klarat sista repetionen till körkortet, har ett par saker kvar sen hoppas jag att jag är redo för att ta körkort! :-D

jag och min älskade har 1 år om en vecka (a) ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0