dag 10 – min favorit årstid och varför.

Min favorit årstid är sommarn och våren. När värmen börjar komma och när det blir ljusare, solen tittar fram och himlen blir blå. Jag älskar de två ljusa årstiderna för jag tycker inte om att frysa och jag tycker heller inte om att det jämt är så mörkt och grått. På grund av det så känner jag mig inte lika pigg, jag är mer ledsen och har en tyngd på axlarna. När väl sommaren kommer och allt börjar ljusna så mår jag mycket bättre. Jag hade inte huvudvärk en enda gång under hela sommaren, så ja ni kanske förstår då? :-)
Sen på det kan man spela fotboll ¨på gröna planer, åka till ekbacken, fira midsommar, bada sola, bli brun, få fräknar gå barfora, inte ha tjocka vinterjackor på sig, vara ute och chilla och bara vara. ♥

Jag med mer fräknar, brunare hy, klädd i sommarklänning redo för ekbacken :-D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0