Barndoms minne, hallelujah ~

Packar, packar och packar. Det värsta att åka iväg på fotbollscupar är att jag jämt är så nervös för att glömma något! kan de vara värre än att glömma, skor eller sportbh :o hähä Har glömt båda, kommer ihåg den gången jag glömde skorna, det var i sjätte klass och vi var och spelade cup med klassen neråt Halland någonstans. 
"Coca Cola cup" var det, final på det och jag glömde skorna. Har aldrig gjort det igen, fick låna Tompa Fahléns skor eftersom tjejerna och killarna spelade uppdelat och tack gud för det. Hela cupen var ju värdelös egentligen, först de med skorna, sen förlorade vi eftersom jag slog bollen direkt in i mål på inspark (inomhus fotboll), målet dömdes bort och vi förlorade med 2-1, som grädden på moset så sa domaren efteråt " men egentligen var det ju mål" så det innebar att vi egentligen hade chans att vinna. I omklädningsrummet efteråt grät jag och som om inte det var nog skulle jag hem och spela en match och förlorade den med och på kvällen fick jag världens maginfluensa. Jag kan inte göra annat än att skratta åt det nu. Det var inte lätt att vara liten :-D inte heller är det lättare att vara äldre, fast lipar jag inte efter matcherna, mest skrattar och rycker på axlarna och tänker över va fan som hände!

Imorgon ska jag på cup igen, fast nu med Korsberga och jag hoppas laget och jag gör en lika värd insats som förra veckan. NU kör vi tjejer :D









Några gamlingar :')



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0