locking back ~

Jag känner vårkänslorna, det kryper i kroppen och hjärtat skriker efter värmen, våren, sommaren! Åh jag längtar så, jag vill ha mer. Jag får inte nog av alla vårtecken. ♥

Jag saknar min bästaste vän gånger två. Jag saknar fina Carro och fina Eddie. Ibland längtar jag ihjäl mig nästan :') När jag tänker på våren tänker jag på er. Ni var som våren efter en kall vinter ungefär vid denna tiden och lite tidigare för 3 år sedan. NI var ljuset som höll mig i hand genom det mörka.
Jag älskar er och jag kommer aldrig någonsin glömma er! ♥



Kommentarer
Carro

Fick en liten tår på kinden nu. Usch, vad jag saknar dig! Du är så bra, min lilla Elin. Älskar dig, no matter what! :* Stor puss&kram till hjärtat mitt!

2012-02-22 @ 00:43:45
URL: http://stjarnfallet.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0