God söndag ~

Där var det lovet förbi. Jag vill ju inte påstå egentligen att jag fått så mycket gjort, det är det vanliga. Jobba och träna och sen är jag trött och ligger hemma med famlijen i soffan! haha De är mitt liv det, snart blir de skolan med plus körskolan. Hallelujah, vi får se om jag överlever våren. :-) Jag ska göra mitt bästa för att göra det men jag vet ju själv att livet är en berg och dalbana, och det lär ju inte bli sämre nu!

Idag är det dags för match mot Lenhovda på Heds! Ja, jag är nervös som vanligt! ;-) hihi



Kommentarer
Miranda

Awh, Elin. Du är så jävla bra!

Vet att vi inte är som vi var förr, men kontakten finns ju kvar, nu när vi ses varje dag i skolan.

Älskar livet varje gång vi pratas vid i gallerian eller vis bussen, för vår vänskap är så stark att vi inte glider ifrån varann helt.

Kommer alltid vara Aalin & Myyran, och i hjärtat mitt har du alltid haft, och kommer 100% säkert att alltid ha, en stoooor och oersättlig plats. <3

2012-02-19 @ 22:13:07
URL: http://lillschon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0