Näst sista dagen iår!

Kommer ju förmodligen ha fullt upp med förberedelser imorgon så jag tänkte bara skriva några som vart de bästa händelserna 2011. Det säg ju att man ska avsluta med det bästa men jag tänker börja med det bästa.
- 5 April i år blev jag och Per tillsammans, och det har vart den absolut bästa händelsen och runt den tiden vi blev tillsammans liksom flög jag på otroligt fina moln. Numera har jag kommit ner på jorden igen men jag känner en enorm trygghet och jag får alltid ett leende på läpparna när jag tänker på han.♥
- Andra goda händelser är att Carro och jag håller så bra ihop även fast vi går på olika skolor och vi bor i olika kommuner! :D
- Att Miranda alltid finns och vi har kommit varandra nära igen :-)
-Att jag lämnade Landsbro för spel i Korsberga och därav många nya fina vänner plus en jävligt bra serieseger.
- Ja, vad mer kan jag komma på det finns ju massor med detta är bara några toppen saker 2011 bjudit på! :-D



Korsberga i Göteborg! :D

Seriesegren!



Kommentarer
Miranda

Jag tycker det är massa bra att vi kommit nära varann igen.

Let's keep it like this! :*

pussar i massor.

2011-12-30 @ 17:54:29
URL: http://lillschon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0