bara en liten förklaring ~

Jag har en ursäkt att komma med o en förklaring att göra! jag skrev något på min gamla blogg som inte alla uppfattade som jag och ja förmodligen tog illa upp. så här löd texten i ett ungefär: en vän var spydig och otrevlig, en annan lämnade mig åter igen och en vän hade man jag inte träffat på flera månader, jo detta kanske kommer låta ur fånigt i någons öron men jag tänkte så här, en vän va spydig och otrevlig, ja skolan tog hårt inget funkade kurserna var fel inget löste sig o jag tyckte med att de kändes som ett hån åt mig att allt bara jävlades o på de vännen som lämnade mig åter igen ja flytet turen o den sista att jag inte sett någon på flera månader som väckte känslor var skolan fast där spelade dock en verklig vän in. Men de var ju inget mot någon. Nu råkade de vara så att några tog åt sig men jag är varken så dum eller elak så jag skriver något riktat till någon på en fånigt jävla blogg :-) & sen ja, detta kanske inte var någon exemplarisk förklaring på hur jag kände men eftersom jag inte har något emot någon så trodde jag inte heller någon skulle ta åt sig! @En stor ursäkt & en puss och kram från mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0