#1


10 fakta om mig:
1. Jag hatar falska människor, även om jag själv är det ibland och jag hatar mig själv för det. men jag tror faktiskt alla är falsk någon gång. De verkar tillhöra den männskliga naturen, men vissa är värre än andra.
2. Jag försöker varje dag, glädja någon i min omgivning i hopp om att jag ska få glädje tillbaka.
3. Jag har världens bästa moster.
4. Jag har funderat på att sluta med fotboll.
5. Jag känner mig var dag pressad över att vara tillräckligt bra för alla.
6. Men jag har börjar lära mig, det finns något som heter nej.
7. Jag älskar musik & skapar alltid en känsla av den.
8. Jag har nu idag bestämt att inte ska få trampa på mig mer & jag ska göra en egen väg.
9. Jag älskar kaffe & känner ett sjukt sug när klockan är 10 och 16! ;-) hihi
10. Jag vill ha höst nu när löven faller och när man myser under en filt till en bra tv-serie.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0